On jotenki tosi outoa, et työ ei tunnu oikeelta työltä. Kaikki sanoo, et lähihoitajan työ on kauheen stressaavaa, mut ehkä mä en ota sitä niin vakavasti ku mun pitäis ottaa. Pitäskö esim. nyt mennä aikasin nukkumaan, että jaksan nousta seittemäks töihin? Ehkä, mut jäinpäs kirjottelemaan. Sen lisäks kaikkien hoitajien tuolla toimistolla asenteet niitten työhön ihmetyttää. Yllätyin tossa yks päivä ku yks ihminen joka valittaa koko ajan työstään ja hoidettavista, paljasti itsensä ihmiseksi ja oikeesti hoiti välittäen yhen ihmisen asioita. Mun mielestä on kauheen ristiriitasta heittää läppää apua tarvitsevista ihmisistä ja samalla välittää niistä. Mun on tosi vaikee hoitaa sellasta ihmistä, johon mulla on valmiiks huono asennoituminen. En ymmärrä, miten ne muut pystyy siihen, vaikka ne onki tehny tätä iha hemmetin kauan.

Tänään oli aika hauska päivä, kun käytiin porukalla Tampereella. En tajuu, miten kaikki hyvännäköset jätkät on päätyny Särkkiksen laitteita valvomaan!! :D Vai onko kaikki tamperelaiset sitten hyvännäkösiä? Tai sit meillä päin ollaan niin sisäsiittosia ja vammasia, että kuka vaan näyttää paremmalta. Hahhah, that's fun. We all knew it. Käytii kans idikses kaks kertaa ja ostin arskat, hupparin, toppeja ja kynsilakkoja sekä RUOKAA. Söin ihmeellisen paljon roskaruokaa. Subway, Hesburger ja joku särkän kuppila. Turpoo turpoo. Ihme ku ne minisortsit ei Gina Tricotis oikee mahtunukkaa päälle, vaikka yleensä mulla menee 36 koko. Tosin mun mielestä se otti enemmänki mun lantioluihin, kun mahaan :D Ei oo NAISTEN paikka shoppailla tuo paikka. ;)


En vieläkään tiedä meenkö mun kaverin synttäreille. Oon sanonu, etten mene, mut toisaalta pääsen sinne sittenkin. :s Syömään vois kyl tyttöjen kaa mennä neljän jälkeen, kun saan autoa lainata. Jejejee.. (:

qwertyuiop. Taidan nukahtaa nyt. Sohva ei oo mikään kaikista mukavin paikka, mut menin antamaan veljelle oman sänkyni. Voiko ihminen tyhmempi olla, ku antaa oman linnotuksensa toiselle...