lauantai, 23. kesäkuu 2012

Ohhoh...

Taas nähtii, etten mä osaa ajaa hiljaa. En mä näköjää sittenkää oppinu.

Ja tää tyyppi ahdistelee mua edelleen, vaikka sanoin aika selvästi, etten haluu muuta ku korkeintaan kaveruutta. Oli virhe sanoo, edes et haluun kaveruutta. Koska se ajattelee edelleen, että olisin sen mahdollinen tyttöystävä. Tää on ihan kamalaa. Kaveri sano, että se ei lopeta ennen ku löytää uuden ahdisteltavan. Sillä on samasta tyypistä kokemuksia. Ja niin on kahdella muullaki mun kaverilla. Voisin välillä potkasta itteeni, miks mun pitää olla sille jokatapauksessa kaveri, jos en pidä koko ihmisestä. Tänään vastasin sille vaan joka toiseen tekstiviestiin, mut ei se siltikää menoa haitannu. Tää on ihan kamalaa. No siis onhan se ihan ok, PIENINÄ ANNOKSINA, mut ku se tekstaa about kerran tuntiin (jos en vastaa) ni alkaa ahistaa todenteolla. Suunnittelin, et voisin laittaa vahingon kiertämään ja ettii sille jonku muun, jota se haluis nähdä "kahden kesken". *murinaa ja mutinaa*.

Mnjoo.. Juhannus oli ihan jees, sekoilua ja hurjasteluu sekä selvänä pysymistä. Tai ainaki sen yrittämistä, kun oli tänään aamuvuoro töissä. Onneks en ollu ainoo töissä joka oli nukkunu kolmen tunnin yöunet. Tuettiin toisiamme ja keiteltii paljo kahveeta. ^^ Mut sitte huomasin taas olevani kofeiini herkkä ja huomasin puhuvani liikaa vasta ku työkaveri huomautti, et se ei oo ikinä kuullu mun puhuvan niin paljon, ku yleensä oon iha hissunkisssun.. Onneks se työkaveri jonka kaa ollaan enemmän yhteyksissä pelasti mut ja sano, et kaikilla kestää hetken ennen ku sopeutuu työpaikalle. Mulla siinä vaan meni vähä kauemmin, ku en ollu kouluaikana siel niin paljon ja oon muita niin paljon nuorempi. :D

Mnjoo kai sitä pitäs valmistautuu taas iltaan... En saanu nyt yhtään päivällä nukuttuu mut toivotaan, et illalla nukuttaa enemmä. Tättärää, öitä (;

torstai, 14. kesäkuu 2012

Veeeery bad day.

Kävin eilen (keskiviikkona) Helsinki-päivää viettämässä töiden jälkeen. Oli hauskaa, vaikka seura olikin vähän nuorempaa ja jouduin ajamaan paikanpäälle. Sain kuitekin nähdä Chisun ja oli todella hyvin vedetty keikka! Nähtiin kans The Rasmus, mutta lukuisten vastoinkäymisten takia, ei muita ehditty näkemään. Tänään tultiin iltapäivällä sieltä pois ja viimeisessä mutkassa ajoin kaverin auton pöpelikköön. Sinne se seuraava palkka siis menee. Hm. Pitikö taas olla varomaton. Tästä lähtien varon kaasujalan kanssa tai aja ainakaan toisten autoilla kovaa. Nyt harmittaa.

No, vahingoille ei voi mitään. Käytiin shoppailemassa ja löysin vihdoinkin vaatteet lauantain pippaloihin. Melkein kaikki rahat meni, mutta kai pärjään loppu kuun, kun kotonakin asun. Ainaki pitää yrittää sinnitellä tuolla kahdella kympillä vaikka epäilen, että sinne kurkkuun se viikonloppuna menee.
Bileitten teema oon hippiteema, eli ei mustaa. Mutta laitan kuitenkin mustan farkkuminihameen ja legginsit, koska toppi on vaaleanpunainen ja paita sen päällä sinimusta. Ja kengät ruskeet. Saa kelvata.

Tää päivä on kyllä ollu todella kurja, varsinkin kun sain kuulla, että yks tyyppi joka on tekstannu mun kanssa pari päivää, on tykänny musta jo jonkun aikaa. Oli kai ensimmäinen kerta kun joku suoraan sano pitävänsä musta vaikkei olla tunnettu. Yritin sanoo kiltisti että toivoisin vaan kaveruutta ja kyllä se sen hyvin otti. Mut tuli kyllä vähän ahdistunu olo, kun ei olla ees nähty ku kerran ja sillon en ees kiinnittäny jätkään huomiota. Teeskentelin luonteenomasesti et muistan sen, mutten oikeesti muista.
En haluu loukata ketään sen takia, etten tässä elämänvaiheessa pysty keskittymään mihinkään suhteeseen. Varsinkaan kun en tiiä mikä elämänvaihe mulla on menossa. Ihan sellanen fiilis et eläis sumunsisällä. Sillonkin ku ajoin auton ojaan mulla oli ihan nothing fiilis samalla ku itkin ja kyselin mun kyydissä olevilta et onks ne satuttanu ittensä. Mut ei ne ollu, ne vaan nauraa räkätti ja aloin pelätä aivotärähdyksiä vaikka rysähdys ei kauheen iso ollukkaan. Se oli jo kolmas ojaanajo. Enää en kaahaa. En edes ymmärrä mihin mulla on aina kiire.

Äiti alotti heti saarnan mun autoilusta ja vaikka mä tiedän sen olevan ihan oikeessa, mä en jaksa kuunnella sitä. Välillä musta tuntuu, et se ajattelee, etten mä välitä yhtään mistään. Mua pelottaa, että se on tässäkin ihan oikeessa.
Mut mä tiedän, etten mä ole kylmä. Kyllä mä tiedän, että mä välitän. Välitän ihmisistä, jopa ihan tuntemattomista ihmisistä. Mut mä en välitä paskaakaan autoista, opiskelusta tai maailman  muista epäluonnollisuuksista. Vaan ihmiset on tärkeitä mun mielestä, vaikka tykkään shoppailusta ja vietän aikaa koneella. Luulen, et viihtyisin ns. vanhoissa ajoissa. Ei sillon mitään kännyköitä ollu! (: Jaha. Niin syvällisiä, että aika painaa pää tyynyyn. Jos huominen ois väähän parempi (:

sunnuntai, 10. kesäkuu 2012

Siivousta (:

Opettelin pesemään ikkunat ja nyt nään jopa lasista läpi. Nyt pitäis vielä nähdä lattiaaki mun huoneessa. Se saa kyl ehkä odottaa huomiseen. ^^ Mua vähän ärsyttää toi yks, joka on ahdistellu mun kaveria ja nyt se ahistelee mua. Siis ihan mukava tyyppi, mut tutustuin siihen vasta eilen, niin en oikee odota sitä että se tekstaa mulle koko ajan :s Ehkä oli iso virhe antaa sille mun numero ::s

Oon väsyny. Nukuin viime yönä vaan kaksi tuntia ja vielä kaks päivää pitäs aamuvuoroja jaksaa. Sit kaks päivää vapaata. Ohhoh...

sunnuntai, 10. kesäkuu 2012

Ei otsikkoa

Oon viimisenä hereillä, vaikka mulla on aikasin herätys töihin. Mun mielestä on vaan ihan kamalan epistä olla lauantai-iltana kotona, kun huomen aamulla alkaa työt seittemältä. Joten kapinoin ja valvon ja kärsin siitä ihan itse huomenaamulla, kun en jaksa nousta ja on pakko. Mulla on ihan kiva työ, mut paskamaiset työajat. Tietysti sijaiset joutuu tekemään kaikki sunnuntai aamuna ku vakkarit haluu lauantai iltana työvuoron jälkeen mennä baariin. Kuin reiluu? :( Ja mun vapaat on sijoitettu just niin, että ne on melkeen aina keskiviikko ja torstai. Tai jotai hajanaisia päivinä aina lakisääteisin kolmen päivän välein. Buu, haluun baariin. Työt on perseestä, vaik onhan se kiva saada rahaa... Jotka tuhlaan melkein samalla viikolla alkoholiin, kebabbiin, grillille, vaatteisiin ja bensaan. Lähinnä tohon bensaan. Hemmetin kallista lystiä. Melkeen joka päivä saa käydä laittamassa sen neljäkymmentä euroo tankkiin jo työn puolesta. Thank god saadaan matkakorvauksia! Muuten köröttelisin jatkuvasti kaupungin autolla :P Se on hirvee auto. Mut se on punanen.

Haluisin taas alkaa kirjottaa tarinaa, mut oon ollu viimeaikoina tosi turhautunu, et tarina jossa oli yli 180 sivua tekstiä on tällä hetkellä koneella, joka on paskana. Täysin turhaan tehtyä sepustelua siis. :( Paljon on inspistä tällä hetkellä, mut nyt pitää keskittyy olennaiseen eli työhön. Kumpa olisin vähän säästeliäämpi, et voisin säästää asuntoon tai autoon. :/

torstai, 7. kesäkuu 2012

Tree!

On jotenki tosi outoa, et työ ei tunnu oikeelta työltä. Kaikki sanoo, et lähihoitajan työ on kauheen stressaavaa, mut ehkä mä en ota sitä niin vakavasti ku mun pitäis ottaa. Pitäskö esim. nyt mennä aikasin nukkumaan, että jaksan nousta seittemäks töihin? Ehkä, mut jäinpäs kirjottelemaan. Sen lisäks kaikkien hoitajien tuolla toimistolla asenteet niitten työhön ihmetyttää. Yllätyin tossa yks päivä ku yks ihminen joka valittaa koko ajan työstään ja hoidettavista, paljasti itsensä ihmiseksi ja oikeesti hoiti välittäen yhen ihmisen asioita. Mun mielestä on kauheen ristiriitasta heittää läppää apua tarvitsevista ihmisistä ja samalla välittää niistä. Mun on tosi vaikee hoitaa sellasta ihmistä, johon mulla on valmiiks huono asennoituminen. En ymmärrä, miten ne muut pystyy siihen, vaikka ne onki tehny tätä iha hemmetin kauan.

Tänään oli aika hauska päivä, kun käytiin porukalla Tampereella. En tajuu, miten kaikki hyvännäköset jätkät on päätyny Särkkiksen laitteita valvomaan!! :D Vai onko kaikki tamperelaiset sitten hyvännäkösiä? Tai sit meillä päin ollaan niin sisäsiittosia ja vammasia, että kuka vaan näyttää paremmalta. Hahhah, that's fun. We all knew it. Käytii kans idikses kaks kertaa ja ostin arskat, hupparin, toppeja ja kynsilakkoja sekä RUOKAA. Söin ihmeellisen paljon roskaruokaa. Subway, Hesburger ja joku särkän kuppila. Turpoo turpoo. Ihme ku ne minisortsit ei Gina Tricotis oikee mahtunukkaa päälle, vaikka yleensä mulla menee 36 koko. Tosin mun mielestä se otti enemmänki mun lantioluihin, kun mahaan :D Ei oo NAISTEN paikka shoppailla tuo paikka. ;)


En vieläkään tiedä meenkö mun kaverin synttäreille. Oon sanonu, etten mene, mut toisaalta pääsen sinne sittenkin. :s Syömään vois kyl tyttöjen kaa mennä neljän jälkeen, kun saan autoa lainata. Jejejee.. (:

qwertyuiop. Taidan nukahtaa nyt. Sohva ei oo mikään kaikista mukavin paikka, mut menin antamaan veljelle oman sänkyni. Voiko ihminen tyhmempi olla, ku antaa oman linnotuksensa toiselle...